середа, 27 листопада 2019 р.

МАМИ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ - НАЙКРУТІШІ!!!


Гнівний пост Ольги Одейчук, голови громадської організації "Асоціація батьків дітей з інвалідністю та особливими потребами "ОСОБЛИВИЙ КІНДЕР" (м.Березне, Рівненська область)



"...На днях я почула, як мама одного хлопчика домовлялись із нашим спеціалістом про заняття. В процесі розмови мамочка видала: "А як тут займаються особливі діти? Я не хочу, щоб мій хлопчик з ними пересікався." Уявляєте??? Хотілось вийти і сказати шановній " Ви знаєте, я теж не хочу, щоб моя особлива дитина пересікалася із вашою!". А потім я зловила себе на думці: це ж стандартна, поширена позиція. Моя дитина здорова - значить я нормальна мати. Твоя дитина- інвалід, всьо! Ти проклята! Ти прокажена! Ти мусиш скрізь ходити з опущеною головою, плакати, скиглити, не дай Боже фарбуватися чи відверто одягтись. Тобі не можна, в тебе ж дитина з інвалідністю! #Шотизамать!!!
Ми постійно мусимо перепрошувати за своїх дітей - бо вони такі, які є. Ми мусимо виступати на батьківських зборах в садках і школах і оправдовуватись : " Вибачте вельми шановні нормальні, але я така проклята за своїм бажанням народила дитя-інваліда, ще й насмілилась привести його в колектив!"
Люди, ви офігіли???? Чому дитина, яка ідучи до школи не вимовляє половини букв або говорить матами - вважається здоровою і нормальною, а дитина яка втратила зір, слух або здатність пересуватись ні?
Всі ми інваліди!!! Я свідомо не пишу люди з інвалідністю тому, що інваліди - це хворі на голову, які так думають і себе поводять.
Мама дитини з інвалідністю ЗАПАМЯТАЙ!!! Ти маєш іти гордо по житті із своєю дитиною! Тебе обрав Всевишній, щоб саме ти! виховувала цю неймовірну особистість і себе разом з нею! Ти щодня борешся з хворобою, суспільством, безглуздими порадами найрозумніших. Ти мовчки щодня водиш свою дитину на різноманітні заняття, гуртки, реабілітації. Навіть якщо кажуть "Не ходіть сюди дарма" ти всеодно "робиш морду кірпічом" і валиш на пролом.
Ті, хто нас критикує чи осуджує - і сотої частини не роблять з того, що ми виконуємо кожного дня! Моя сусідка, мама п'яти дітей сказала мені: "Повір, легше виховувати п'ять здорових дітей, ніж одне з інвалідністю. Я навіть уявити не можу, який це тягар і важка праця." І вона на 100 % права. Тому...
НІКОЛИ НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ПРИНИЗИТИ СЕБЕ І СВОЮ ДИТИНУ.
ІДІТЬ З ДІТЬМИ ЗАВЖДИ ГОРДО І ВПЕВНЕНО.
ВИ НЕ ПОВИННІ ОПРАВДОВУВАТИСЬ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ, ЩО ВАША ДИТИНА ОСОБЛИВА.
ПАМ'ЯТАЙТЕ: ВИ НЕЙМОВІРНІ, ВИ СИЛЬНІ, ВИ КРУТІ, ВИ НАЙКРАЩІ!!!
Звичайно, завдяки вашим дітям))"

Немає коментарів:

Дописати коментар